Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2008 00:29 - %$#*7=СпОмЕнЧеТа=7*#$%
Автор: sineoko4erep4e96 Категория: Други   
Прочетен: 3384 Коментари: 1 Гласове:
1



  • ....НАй-гОлЕмиЯт педОфИл и пЕрВерзник е Сънчо..!..ЗащО Ли?ЗащОтО ВсЯкА ВечеР В 20:00 чаСа ДецАтА на ЦялА БГ Си ЛяГат С НегО....!!!....




    .....ОтИдИ В ГОрАтА...ПреБРоЙ ЛисТаТа...И АкО ВиДиш ЕлЕН и АкО Е РаНеН...СвЪрШеНо Е С мЕн....


    Да ПуШиШ е ВрЕдНо....Да ПиЕш АлКоХоЛ Е ЛошО..АмА Па Да УмРеш ЗдрАв Е ГадНо.!.!.


    МоМиЧе РавНо На ДяВоЛ....ЛюБоФ РаВнО На Ад....ОстАваш СаМ и ПроДълЖаВаш Дасе БоРиш С ЧуВсТфаТа КойТо ИскАш Да ЗарОвИш....



  • ИЗпРаТиХ АнГел Да Те ПазИ Но Тои Се ВъРна СкОро и Каза Че АнгЕл...АнГеЛи Не ПазИ...


  • ХеЙ КоПеЛе НеЩаСтНо...НеКа Ти Е ЯсНо Че Ако те ХвАнА нА ТЯсНО Ще ЦелУваМ....СТРАСТНО..


  • Малка съм? Ще порасна! Сладка съм? Изяж ме! Дива съм? Укроти ме! Гореща съм? Ще се оправиш, миличък!!!

  • БаДи ОтРаКан..За Да Не БъДеш ПреЦакАн..!!..


  • LovE is The Name....
    SeX is The Game....
    ForgeT The nAme..and PlaY tHe Game....

  • Ако обичаш нещо пусни го на свобода, ако не се върне значи така е трябвало, ако се върне
    пази го до край!

  •  ИсКаМ yOuRs EyEs ЩоТо Са VeRy NiCe, ПъРвО lOoK aT mE, а ПоСлЕ dOn"T fOrGeT mE. СъРцЕтО мИ е ТиК-ТаК fOr YoU щОтО I lOvE yOu!


  • .....Da ObIcHaSh...MoJe Da E NaI QkoTo ChUVsTvO....No Da NaKaRaSh NqKoi Da Te ObiChA...ToVa VecHe E.... IzKuStVo.....

  • ..VsQkA kLeTvA E JesToKa IzMaMa, VsQkA NejNoSt KrIe UdAr V GъRba, LuBovTa E OtVoReNa RaNa,KaTo OgЪH IzGaRq Me Tq!Po-DoBrE NeKa NishTy Da NqMa,zAdA Ne StRaDam sLeD TovA!...

  • 98% ot mladoto pokolenie slushat chalga,ako si ot ostanalite 2% napishi tova v profila si!

  • КоЛко МиЛо КоЛко СлАдКо Е да СпиШ ДО ГОтИн БатКО...КоЙто ЦялА НоЩ Се ЧуДи Как Да Я СъБуДи..

  • ....ХвАНи Си КакА Да Те ОтрАкА...ХваНи Си БатКо Да Ти Е СлАдкО....

  • -------------------------
    THE END



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - nikityyy_912 mi skype
06.03.2008 15:52
ima i qki i gadni spomen 4eta ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sineoko4erep4e96
Категория: Други
Прочетен: 24459
Постинги: 5
Коментари: 5
Гласове: 14
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031